Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold
Du er her: WEBPOL > HVORFOR > TAL DU TRYGT KAN STOLE PÅ

Din årvågne stillingtagen til markedsundersøgelser

På bordet ligger en rapport med resultater fra en markedsundersøgelse, du eller din organisation har bestilt. Den rummer blandt andet ny viden om jeres målgruppes ønsker og krav til jeres produkt, og I skal nu til at beslutte, hvilke initiativer I vil sætte i værk for at tilfredsstille efterspørgslen fra målgruppen bedst muligt. Der skal med andre ord træffes afgørende beslutninger, og du skal være helt sikker på, at tallene foran dig er troværdige.

Er svarprocenten f.eks. tilfredsstillende? Kunne alle spørgsmål besvares reelt? Har respondenterne givet sig god nok tid til spørgsmålene? Er stikprøven nu også repræsentativ for målgruppen, og hvordan er den sammensat? Hvordan er data blevet vejet på plads? Er alle beregninger på datamaterialet udført korrekt? Og så videre! Der er mange forhold, der er værd at skele til, før I godtager tallene og går ind i beslutningsfasen.

Få svar på de centrale spørgsmål hos Webpol


I Webpols rapporter er svarene på disse og andre centrale spørgsmål lagt frem for dig, så du har det fulde indblik lige ved hånden! Vi forventer ikke, at du vil gå i dybden med, hvordan resultaterne i din rapport er blevet til. Vi regner dog med, at åbenheden vil sende et beroligende signal til dig om, at du trygt kan stole på tallene i Webpols rapporter og tage fat på beslutningerne.

Derudover har vi naturligvis lyst til at fremhæve, at du hos Webpol altid får høje svarprocenter, engagerede respondenter, ultrapræcis sampling og vejning, repræsentative målinger samt stram kontrol af både databehandlingen og dit spørgeskema.

Dette og andre fordele ved at benytte os til online markedsundersøgelser kan du læse mere om under kvalitet.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​