Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold
Du er her: WEBPOL > HVEM > VIRKSOMHEDEN

Webpol er din solide leverandør af kvalitetsdata

Vi er et dansk analysebureau med speciale i interviewbaseret dataindsamling via nettet. Siden starten i 2001 har vi leveret tusindvis af professionelle løsninger af høj kvalitet inden for markedsanalyse og skabt værdifuld viden til virksomheder og organisationer med fokus på det danske marked. 

 

Webpol gennemfører markedsundersøgelser online i enhver målgruppe og hovedsageligt med udgangspunkt i vores Danmarkspanel. Panelet består af cirka 20.000 engagerede medlemmer, som skaber grundlag for alsidige undersøgelser med åbne og ærlige svar - også i snævre målgrupper.


Enkle og gennemprøvede løsninger

 

Med din interesse for analyse og vidensskabelse har du sikkert oplevet, hvor tilgængeligt det er blevet at indsamle information selv, men måske mangler du sparring til, om hvad og hvordan der skal spørges for at belyse din problemstilling. Eller måske søger du en troværdig partner, der med moderne og velafprøvede løsninger kan indsamle kvalitetsdata for dig fleksibelt, rettidigt og til markedets bedste pris.

Webpol er med andre ord ekspert i at skabe viden! Men det er jo bare en påstand, hvis ikke du kender os.

 Læs mere om fordelene ved at benytte os, hvordan vi tager udgangspunkt i dit behov eller hvordan vi går fra spørgsmål til resultater.


Webpols Advisory Board

Webpol har etableret et Advisory Board med erfarne kræfter, der gratis leverer rådgivning og sparring. Dette giver mærkbare besparelser på vores lønbudget og store løft i udviklingen af spørgeskemaer, markedsføring, panel mm. Medlemmerne er:

  • Roy Bruhn-Petersen
    Bladdirektør, Politiken
  • Iben Høiaas Jeppesen
    Head of Insight, JP Indsigt og Analyse
  • Torben Saxholt
    Økonomichef, Politiken Regnskab
  • Pia Stork
    Mediachef, Ekstra Bladet Analyse


Bemærk: Kunder og deres analyseresultater samt panelmedlemmer holdes altid anonyme overfor vores Advisory Board.