Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold
Du er her: WEBPOL > HVAD > DIT BEHOV

Hvordan agerer din målgruppe - eller hvad mangler du at vide om dem?

Webpol hjælper dig med at få dækket dit informationsbehov ved at stille de rigtige spørgsmål til et repræsentativt udsnit af de rigtige mennesker. Om din målgruppe så er hele befolkningen, festivalgængere, husstande med trampolin, BtB-kunder, medarbejdere eller noget helt sjette, har vi rige erfaringer med at skabe værdifulde indsigter.



Dedikeret analysemedarbejder og projektleder


Du får tilknyttet en dedikeret medarbejder, som kan varetage dit projekt fra start til slut. Fra henvendelse, gennem sparring og opsætning af spørgeskemaet, afvikling af undersøgelsen til rapportering. I kraft af dette er vi meget fleksible i samarbejdet med dig og kan tilbyde et gnidningsfrit og omkostningseffektivt projektforløb.


Hvordan hjælper vi dig bedst?



For bedst at møde dit behov fokuserer vi på, at springe til og fra  der hvor du har brug for det. Som illustreret her i værdikæden for markedsanalyse, tilbyder vi forskellige typer samarbejde. I. Sparring og leverancer til hele undersøgelsesprocessen, II. solide dataleverancer eller III. den kombination der passer dig.



Webpols to typiske kundetyper i værdikæden for markedsanalyse:  


Viden her og nu, eller sparring og fordybelse?



Nogle problemstillinger kræver hurtig effektuering - det kan Webpol levere uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Andre gange er der tid nok, og da vælges Webpol for den tid der afsættes til at hjælpe dig med at definere analysedesign, udforme spørgeramme og gennemføre undersøgelsen med tilstrækkelig sparring og ekspertviden.

Hvilken tilgang passer dig bedst?

I. Analysepartner fra A-Z II. Pålidelig leverandør af kvalitetsdata
Du efterspørger: God tid til sparring omkring analysedesign og spørgeramme Mulighed for kort tid fra henvendelse til rapporten på bordet
Du får sparring og en samarbejdspartner til:
  • hvordan vi bedst belyser din problemstilling
  • hjælp/sparring til udarbejdelse af spørgeskema
  • hjælp til at nå din målgruppe
  • kritisk gennemgang og justering af spørgeskema
  • gennemførsel af online undersøgelse
  • viden du kan stole på leveret til tiden
  • kritisk gennemgang og justering af dit spørgeskema
  • hjælp til at nå din målgruppe
  • gennemførsel af online undersøgelse
  • viden du kan stole på leveret hurtigt og til tiden
Vil du vide mere: Søger du inspiration til hvordan din problemstilling skal gribes an? Læs mere om Webpols produkt her. Ved du hvad der skal spørges om og hvordan det skal struktureres, kan du læse mere om Webpols metode her eller springe direkte til kvalitet her.
Kontakt os – så kontakter vi dig!


​​